Vores IT-løsninger

Sikkert, effektivt og nemt at bruge for alle.

Woodbo Social

Overblik og effektmåling samlet i et IT-system.

Woodbo Social skaber effektivitet, overblik og viden om dagligdagen i organisationen og give en hurtig og sikker adgang til den daglige administration.

IT-systemet tilbyder journalføring, medicinkort og medicinbeholdning, fokus og indsatsområder, personale vagtplan, opgave system, kalender, besked system, adressebog, booking system, dokumenthåndtering og meget mere. Woodbo Social giver en enestående mulighed for vidensdeling, overblik og kvalitetssikring på tværs af afdelingerne i organisationen og med nem og hurtig adgang for hele personalet.

Naturligvis er der 100% support for smartphones og tablet (f.eks. Android, iPhone og iPad) og vi garantere det absolut hurtigeste og mest stabile IT-system. Woodbo Social håndtere de daglige arbejdsbyrder bedre, således at medarbejderne får mere tid til borgerne — og skal bruge mindre tid på administration.

Mange organisationer oplever en øget administrativ byrde og kravende til dokumentation og daglig beskrivelse af indsatsen skærpes endnu mere. Woodbo tilbyder et unikt og resultatgivende modul, hvor det er muligt at dokumentere fokus- og indsatsområder, og synliggøre den daglige effekt på arbejdspladsen. Modulet forbedre også kommunikationen internt, og fremmer forståelse og målsætning, forventet af jeres leverandører.

Få en gratis demonstration
Woodbo System

Få et udvidet overblik over alle virksomhedens applikationer.

Giv medarbejderne specifikke rettigheder og forbind konti således at personalet kan tilgå flere individuelle applikationer med kun ét Log ind.

Lav vagtplaner centralt for flere individuelle applikationer. Opret og ændre personale- og borger konti, tildel opgaver, generere rapporter, og tilret applikationerne individuelt. Alt sammen muligt via Woodbo System, centralt fra ét sted for alle jeres applikationer. Woodbo System giver virksomheden mulighed for at optimere administrative processer, og giver ledelsen mulighed for at se data i realtid omkring brugen af Woodbo Social.

Woodbo Cloud

Del organisationens dokumenter og synkronisér filer med fuld sikkerhed.

Woodbo Cloud er den sikre løsning til fildeling og cloud-baseret opbevaring, og som IT-administratorerne har tillid til.

Vi tilbyder den bedste delings- og opbevaringsløsning til din organisation. Få adgang til alle filer i Woodbo Cloud direkte fra din computer uden at bruge andet end en ubetydelig mængde plads på harddisken. Tilgå og synkronisere dokumenter fra mobile devices (f.eks. Android, iPhone og iPad). Ovefører dokumenter ved hjælp af nem “træk og slip” funktion. Skriv, redigere og gem Office dokumenter direkte i Woodbo Cloud. Systemet har en brugervenlig og logisk anvendelse så administrative opgaver fylder mindst muligt.

Avanceret administration og sikkerhed

Administrer adgangs- og delingsfunktioner for en mappe eller undermappe. Opret grupper, så du nemt kan administrere team-medlemmers adgang til bestemte mapper. Send dokumenter sikkert via links til eksterne samarbejdspartnere. Beskyt links med en adgangskode, eller angiv en udløbsdato for at give midlertidig adgang.

Alle data er gemt i den danske sky og vi garentere altid vores kunder en optimal sikkerhed. Fjern filer fra mistede eller stjålne enheder, så organisationens filer forbliver i de rette hænder. Beskyttelse af jeres data er vores prioritet og data er altid sikkert anbragt. Derfor bruger vi kun en 256-bit SSL krypteret data forbindelse imellem Woodbo og jeres computere. Vi samarbejder med en af Danmarks bedste og mest sikker hosting udbyder. Datacenteret har biometrisk adgangskontrol med fingeraftryk, adgangssluser, kameralogning og 24/7 vagtcenter.

Få en gratis demonstration